abonneer nu
Service en bezorging

Klachten over de bezorging van de abonneekrant:
Heeft u de krant op maandag of vrijdag na 18.00 uur nog niet ontvangen of een bezorgklacht, neem dan direct contact met ons op. Klachten kunt u doorgeven tijdens kantooruren van 08.00 uur tot 17.00 uur en uitsluitend op maandag en vrijdag van 18.00 tot 19.30 uur via 088 800 2071, U kunt uw vraag ook stellen via nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl

Klachten over de bezorging van de gratis editie
Hoogeveensche Courant wordt op woensdag gratis verspreid in Alteveer, Drijber, Echten, Elim, Fluitenberg, Hollandscheveld, Hoogeveen, Kerkenveld, Nieuw Balinge, Nieuweroord, Nieuwland, Noordscheschut, Pesse, Ruinen, Spier, Stuifzand, Tiendeveen, Wijster en Zuidwolde.

Afgiftepunten Hoogeveensche Courant - U kunt hier zelf de huis aan huis editie ophalen:
Hoogeveen
BP Tankstation, Buizerdlaan 147
Bruna de Weide, De Weide 19
Coop, De Wielewaal 24-28
Pet Boekhandel, Hoofdstraat 122-126

Ruinen
TIP Ruinen, Brink 5

Indien u de papieren krant hebt gemist, kunt u altijd de digitale editie lezen.

Het archief is te vinden op dekrantvantoen

U kunt een klacht indienen als u in een van bovengenoemde plaatsen woont. Woont u in een buitengebied of op een industrieterrein dan is bezorging van de krant niet vanzelfsprekend. U kunt in dat geval een krant meenemen bij een afgiftepunt of de digitale versie lezen. 

Ik ontvang de Huis aan Huis krant en heb een klacht.

Abonnementswijziging:
Wilt u uw abonnementsgegevens wijzigen, bijvoorbeeld een verhuizing? Neem contact op met onze abonnementenafdeling via 088 - 800 2061 of nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl. U kunt ook gebruikmaken van ons contactfomulier.

Lees hier onze abonnementsvoorwaarden.

Lees hier onze Privacy Statement

Kranten bezorgen
Ben jij gëinteresseerd in een krantenwijk? Klik dan hier.